ALGEMENE VOORWAARDEN
Algemeen
- Ik lever geen medische diensten of enig advies op medisch vlak. Ik ben geen arts, psychiater, psycholoog of diëtist en stel dus geen
medische diagnoses, schrijf geen geneesmiddelen voor en lever geen medische diensten of voedingsadviezen. De technieken die ik
toepas in hypnosesessies zijn gebaseerd op gangbare, in de hypnose bekende, gedocumenteerde en aanvaardbare methodes.
- Hypnotherapie vervangt geen medische behandelingen! Tijdens de intake zal er daarom ook gevraagd worden naar de medische
situatie omdat deze een rol kan spelen om goed in hypnose te kunnen gaan en succesvolle resultaten te behalen.
- Ik werk niet met cliënten die lijden aan: epilepsie, hartklachten, borderline, zware depressies en mensen waarbij een psychiatrisch
probleem is vastgesteld. Twijfelt u zelf of hypnotherapie 'veilig' is voor u? Raadpleeg dan uw arts en vraag of dit voor u ok is.
Afspraken en prijzen
- Als u een afspraak maakt aanvaardt u hiermee automatisch de Algemene Voorwaarden.
- De prijzen die worden gerekend zijn per sessie en niet per uur, vrijgesteld van BTW. Een sessie zelf duurt gemiddeld twee uur. Het
voorbereiden en uitwerken vergt samen eveneens rond de twee uur tijd.
- de pakketprijzen 3 sessies voor EUR 650,- en 5 sessies voor EUR 995,- zijn btw vrijgesteld en deze sessies worden vooraf betaald en ingepland.
- Wanneer een afspraak is gemaakt, wordt u verzocht op tijd aanwezig te zijn. De afspraken zijn zo gepland dat er voldoende ruimte is
voor elke cliënt, maar als u te laat bent, zal uw sessie evenredig ingekort worden, zodat de volgende cliënt ook de tijd krijgt waar zij/hij
recht op heeft en niet moet wachten.
Afspraken kunnen kosteloos geannuleerd worden 48 uur voordat de afspraak gepland was. Daarna ben ik helaas genoodzaakt om het consult in rekening te brengen.
Annulering bij ziekte of andere overmacht situaties binnen 48 uur voor de geplande afspraak is kosteloos, zolang er een vervolgafspraak word ingepland en opgevolgd.
Helaas laat de praktijk zien dat mensen om deze redenen de afspraken wel eens te laat afzeggen om vervolgens geen reactie meer te geven. Echter wij hebben hier tijd in geïnvesteerd en kosten gemaakt.
Als mensen te laat afzeggen en geen vervolgafspraak meer wensen te maken, ben ik genoodzaakt om het consult in rekening te brengen. Indien u een pakket van meerdere sessies heeft afgenomen en deze sessies zijn ingepland en betaald en wilt of kunt deze sessies niet meer afnemen, dan worden de reeds afgenomen sessies gezien als losse sessies en berekend als EUR 250,- per sessie, mocht er dan nog geld overblijven wat u al had betaald dan zal het overige bedrag teruggestort aan u worden.
- Geen enkele therapie biedt garanties. Niet iedereen reageert op dezelfde manier op therapie, net zomin als op medicijnen. Geen
enkele therapeut is dus in de mogelijkheid om het eindresultaat te garanderen: geen enkele arts, psychiater, psycholoog,
psychotherapeut of hypnotherapeut kan een garantie geven. De cliënt voorspiegelen dat resultaten gegarandeerd zijn, zou dus niet
alleen onjuist zijn, maar ook onethisch. Ik kan alleen garanderen dat ik mijn uiterste best doe om u te helpen en daarbij gebruik maak
van binnen de hypnotherapeutische wereld gangbare en beproefde technieken.
- Betwisting: In geval van betwisting, d.w.z. ontevredenheid van de cliënt over de gebruikte methoden, is verhaal niet mogelijk. Immers,
hypnose is een samenwerking tussen cliënt en hypnotiseur. Het resultaat is veelal erg afhankelijk van de motivatie en de toewijding
van de cliënt. Ook al doen wij ons werk correct en geven we de juiste suggesties, dan kan er enkel van een goed resultaat gesproken
worden als de cliënt deze suggesties ook aanvaardt en ter harte neemt.
Klachtenprocedure
Ik doe mijn uiterste best om al mijn cliënten zo goed mogelijk en professioneel van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt. Je kunt je dat geval in eerste instantie telefonisch of schriftelijk met mij contact opnemen (zie contactgegevens op deze website). Ik neem je klacht in vertrouwen in behandeling en zal in ieder geval uiterlijk binnen twee weken schriftelijk reageren. Ik doe mijn uiterste best om de klacht in elk geval binnen vier weken op te lossen. Mocht dit niet gelukt zijn dan stel ik je daarvan binnen zes weken op de hoogte. Klachten worden geregistreerd en voor de duur van twee jaar bewaard. Tevens ben ik aangesloten bij het GAT. Zie link: https://gatgeschillen.nl/
CAT-behandelovereenkomst
Onderdeel van de algemene voorwaarden is de behandelovereenkomst welke voor de behandeling(en) ondertekend dient te worden.
Onderdeel van de algemene voorwaarden is de behandelovereenkomst welke voor de behandeling(en) ondertekend dient te worden.

behandelovereenkomst.jpg.png | |
File Size: | 577 kb |
File Type: | png |
Mirjam Spoelstra 06-22385091